Skip Ribbon Commands Skip to main content

Pierwsza konferencja związana z marką Marantz z udziałem Kena Ishiwaty.

paź 17, 2011

​Horn Distribution S.A.  informuje z przyjemnością, iż  w ostatni piątek, 14. października odbyła się pierwsza, po przejęciu przez firmę dystrybucji marki Marantz w Polsce, konferencja prasowa oraz konferencja dealerów poświęcona produktom Marantz.
Obydwa wydarzenia uświetniła wizyta gości zagranicznych, ambasadora marki Marantz, Kena Ishiwaty oraz Dirka Schwarza, Generalnego Managera Exportu D&M Europe, właściciela marki Marantz .
Podczas konferencji prasowej, w której uczestniczyli miedzy innymi redaktorzy najbardziej liczących się pism branżowych, Horn przedstawił najważniejsze informacje dotyczące najbliższych planów związanych z dostarczaniem aktualnym i przyszłym użytkownikom zarówno atrakcyjnej oferty produktowej, jak i odpowiedniego dostępu do potrzebnych informacji związanych z marką Marantz.
Przedstawiono między innymi informacje dotyczące najnowszych produktów marki, nowouruchomionej przez Horn wspólnie z Marantz strony produktowej w języku polskim, pod adresem www.marantz.pl,  jak również uruchomienia najnowszej promocji dotyczącej gratisowego udostępnienia najgorętszej w tym roku funkcji AirPlay. Funkcja dostępna jest do użytku w nowych produktach z bieżącej gamy jako wbudowana w urządzenia, a dla użytkowników urządzeń z rocznika modelowego 2010 jako aktualizacja oprogramowania do pobrania ze strony internetowej.
 marantz_konf_-2.jpg
 
Ciekawym elementem konferencji była każdorazowo, przeprowadzana trzykrotnie tego dnia dla mniejszych grup uczestników, kameralna sesja odsłuchowa przygotowana przez  Kena Ishiwata. Ken będąc ambasadorem marki Marantz, jest chyba jedną z najbardziej wpływowych osobistości w branży urządzeń audio klasy high-end. Jego prezentacja muzyczna, bazująca na najwyższej klasy zestawach hi-fi Marantz, m.in. SA/PM KI Pearl Lite oraz najnowszym SA/PM 15S2 Limited Edition oraz zestawach głośnikowych Boston Acoustics A-Series, odwoływała się do emocji i wrażliwości słuchaczy niesamowicie wręcz budując atmosferę. Uczestnicy mieli okazję na indywidualną rozmowę z Kenem, zrobienie wspólnej fotografii i zdobycia autografu na okładce płyty z sygnowaną przez niego kompilacją utworów muzycznych.
Część konferencji przeznaczona dla partnerów handlowych Horna była dodatkowo wzbogacona o rozbudowaną część prezentacji produktowych Marantz i Boston Acoustics oraz panel dotyczący dystrybucji i bieżących relacji handlowych. Podczas konferencji, wybrana grupa najlepszych dealerów uzyskała certyfikaty autoryzacyjne Marantz wręczone przez naszych gości i przedstawicieli Horn Distribution S.A.  Aktualna lista autoryzowanych dealerów dostępna jest na stronie www.marantz.pl