Skip Ribbon Commands Skip to main content

Informacja serwisowa

 

Gwarancja

ZASADY I WARUNKI GWARANCJI DLA UŻYTKOWNIKÓW KOŃCOWYCH

Marantz dokłada wszelkich starań, aby wszystkie produkty firmy charakteryzowały się wysoką jakością. Jednak w razie wystąpienia defektów materiałowych, zgodnie z prawem ustawowym nabywca jest uprawiony do złożenia reklamacji za pośrednictwem punktu sprzedaży detalicznej, w którym dokonano zakupu. Poniższa gwarancja nie ma wpływu na prawa ustawowe.

Oprócz ustaleń następujących po reklamacji, Marantz udziela użytkownikowi końcowemu czasową gwarancję na wady produkcyjne i materiałowe, mogące wystąpić w produktach Marantz nabytych w autoryzowanych punktach sprzedaży firmy Marantz. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikających z użytkowania nieprawidłowego, niezgodnego z przeznaczeniem, upadku lub uderzenia urządzenia, ani też naturalnego zużywania się i starzenia materiałów.

Dwuletni okres gwarancyjny rozpoczyna się od daty nabycia nowego (fabrycznie) produktu w autoryzowanym punkcie sprzedaży Marantz. W razie złożenia reklamacji, Marantz wymieni wadliwy materiał i zainstaluje go bezpłatnie. Wyklucza się jakiekolwiek inne roszczenia o obszerniejszym charakterze.

Bezpłatny serwis gwarancyjny oferowany przez Marantz wymaga oddania bezpiecznie zapakowanego produktu (jeżeli to tylko możliwe – w oryginalnym opakowaniu) do autoryzowanego punktu sprzedaży Marantz, w którym produkt został zakupiony. Całkowita odpowiedzialność za wykonanie prac serwisowych ponosi punkt sprzedaży Marantz. Wymagane jest również przedstawienie oryginalnego dowodu zakupu dokonanego w tym punkcie sprzedaży, na którym widnieje nazwa/nazwisko użytkownika końcowego, data zakupu i model produktu oddawanego do serwisu.

Gwarancja ta obejmuje okres dokładnie 2 lat od momentu zakupu produktu przez użytkownika końcowego.

Jeśli termin gwarancji minął lub potrzebujesz rozmawiać bezpośrednio z serwisantem, możesz skontaktować się bezpośrednio z polskim Centralnym Serwisem Horn Distribution dla urządzeń marki Marantz. Zatrudnia on wysokiej klasy specjalistów i oferuje najwyższą jakość usług naprawczych. Pytania dotyczące napraw sprzętu prosimy kierować pod adres e-mail lub telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00.

UWAGA!
Siedziba serwisu jest fazie przenosin do innej lokalizacji. Prosimy o zapoznanie się z poniższą informacją.

Do dnia 31 grudnia 2017 r., serwis funkcjonuje pod poniżej podanym adresem.
(stary adres)

Serwis Centralny:
Horn Distribution S.A.
ul. Taborowa 10
02-699 Warszawa
tel.: +48 22 299 03 99
tel.: +48 22 331 55 33
fax: +48 22 331 55 00
e-mail: serwis@horn.eu

Od dnia 18 grudnia 2017 r. serwis rozpoczyna pracę w nowej lokalizacji podanej poniżej,
stopniowo przejmując wszystkie zlecenia wysyłane pod stary adres. Niezależnie jednak pod który adres wyślecie Państwo przesyłki z urządzeniami do naprawy będą one procesowane już w nowej siedzibie (ważne dla odbiorów osobistych). W razie wątpliwości prosimy o kontakt e-mailowy lub telefoniczny z nami. Numery telefonów oraz adres e-mail pozostają bez zmian.

(nowy adres)

Serwis Centralny:
Horn Distribution S.A.
ul. Kurantów 34
02-873 Warszawa
tel.: +48 22 299 03 99
tel.: +48 22 331 55 33
fax: +48 22 331 55 00
e-mail: serwis@horn.eu

W związku z chwilowymi problemami technicznymi z numerem telefonu +48 22 331 55 33, w przypadku trudności z dodzwonieniem się, prosimy o użycie tymczasowego numeru telefonu +48 22 299 03 99 lub kontakt drogą mailową.

Za ewentualne niedogodności serdecznie przepraszamy.