Skip Ribbon Commands Skip to main content

Informacja serwisowa

 

Gwarancja

ZASADY I WARUNKI GWARANCJI DLA UŻYTKOWNIKÓW KOŃCOWYCH

Marantz dokłada wszelkich starań, aby wszystkie produkty firmy charakteryzowały się wysoką jakością. Jednak w razie wystąpienia defektów materiałowych, zgodnie z prawem ustawowym nabywca jest uprawiony do złożenia reklamacji za pośrednictwem punktu sprzedaży detalicznej, w którym dokonano zakupu. Poniższa gwarancja nie ma wpływu na prawa ustawowe.

Oprócz ustaleń następujących po reklamacji, Marantz udziela użytkownikowi końcowemu czasową gwarancję na wady produkcyjne i materiałowe, mogące wystąpić w produktach Marantz nabytych w autoryzowanych punktach sprzedaży firmy Marantz. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikających z użytkowania nieprawidłowego, niezgodnego z przeznaczeniem, upadku lub uderzenia urządzenia, ani też naturalnego zużywania się i starzenia materiałów.

Dwuletni okres gwarancyjny rozpoczyna się od daty nabycia nowego (fabrycznie) produktu w autoryzowanym punkcie sprzedaży Marantz. W razie złożenia reklamacji, Marantz wymieni wadliwy materiał i zainstaluje go bezpłatnie. Wyklucza się jakiekolwiek inne roszczenia o obszerniejszym charakterze.

Bezpłatny serwis gwarancyjny oferowany przez Marantz wymaga oddania bezpiecznie zapakowanego produktu (jeżeli to tylko możliwe – w oryginalnym opakowaniu) do autoryzowanego punktu sprzedaży Marantz, w którym produkt został zakupiony. Całkowita odpowiedzialność za wykonanie prac serwisowych ponosi punkt sprzedaży Marantz. Wymagane jest również przedstawienie oryginalnego dowodu zakupu dokonanego w tym punkcie sprzedaży, na którym widnieje nazwa/nazwisko użytkownika końcowego, data zakupu i model produktu oddawanego do serwisu.

Gwarancja ta obejmuje okres dokładnie 2 lat od momentu zakupu produktu przez użytkownika końcowego.

UWAGA!
Od dnia 1 marca 2016 roku zmienia się adres siedziby naszego serwisu. Od tej daty prosimy o kierowanie uzgodnionych przesyłek pod poniżej podany adres.
Za ewentualne niedogodności serdecznie przepraszamy.

Serwis Centralny:
Horn Distribution S.A.
ul. Taborowa 10
02-699 Warszawa
tel.: +48 22 331 55 33
e-mail: serwis@horn.eu